Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Ελλάς-Κύπρος, βίοι παράλληλοι

περίπτωση σοβαρού επιχειρηματία (εξαγωγέα ελληνικών προϊόντων στη Γερμανία), ο οποίος, μολονότι άμεμπτος, εκλήθη από κρατικούς υπαλλήλους να καταβάλει ό, τι προαιρείται, ώστε «ο κλάδος να εξισορροπήσει την απώλεια εισοδήματος από τα πρόσφατα μέτρα της κυβέρνησης»........μέσα σε πέντε λεπτά, μου αφηγήθηκε την ιστορία του Δημοσίου όπως την έχει ζήσει ως επιχειρηματίας: Πώς ξεκίνησε από το μηδέν πριν από πολλά χρόνια τις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων στη Γερμανία, την εποχή που, καθώς εκταμίευες το δάνειο (από τις κρατικές τράπεζες της εποχής) έσπρωχνες και δυο «τούβλα» στον διευθυντή του καταστήματος. Πώς το σύστημα, με τη νομοθεσία σταθερά μεταβαλλόμενη και πάντα φτιαγμένη στα μέτρα των υπαλλήλων, μπορεί να μπλοκάρει τις δραστηριότητές του για πέντε χρόνια στα φορολογικά δικαστήρια και να τον καταστρέψει. Πώς λειτουργούν τα περιβόητα υπηρεσιακά συμβούλια, που μονίμως δικαιώνουν τα μέλη της συντεχνίας, ανεξαρτήτως των καλών προθέσεων των πολιτικών προϊσταμένων. Και κατέληξε: «Αφού επιβίωσα σαράντα χρόνια, θα τα βάλω τώρα με την παντοδυναμία των Σοβιέτ του Δημοσίου, για να κάνω τον Δον Κιχώτη; Ασε με ήσυχο, παιδάκι μου!»

(http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_17/03/2010_394395)



......Σε μια περίπτωση, που έχει υπόψη του ο πρόεδρος της επιτροπής, Γιώργος Γεωργίου, 87 αυτοκίνητα δηλώθηκαν με βάρος 131 κιλά έκαστο, κατά μέσο όρο! Το μέγεθος του σκανδάλου άρχισε να ξεδιπλώνεται όταν ο Ρολάνδος Ιωάννου, με την τοποθέτησή του το 2006 στο τμήμα παραλαβής και παράδοσης, άρχισε να υποψιάζεται ότι «κάτι πολύ σοβαρό συνέβαινε. Δεν υπήρχε έλεγχος, ό,τι ήθελαν δήλωναν οι εισαγωγείς. Σε μια περίπτωση 14 αυτοκίνητα τύπου βαν, δηλώθηκαν με συνολικό βάρος 2150 κιλά. Αν είναι ποτέ δυνατόν. Έβλεπα βαριά αυτοκίνητα να δηλώνονται με βάρος 1850 κιλά έκαστο. Τα ζύγισα και τα βρήκα 2055 κιλά έκαστο. 'Αλλα δηλώνονταν 1750. Τα ζύγιζα και τα έβρισκα πάνω από δύο τόνους. Χάνονταν λεφτά, γι΄ αυτό και κατάγγειλα το σκάνδαλο». Όπως είπε, αντί επαίνου εισέπραξε κατατρεγμό, δυσμενή μετάθεση. Ο κ. Ιωάννου είπε ότι τα σκάνδαλα δεν περιορίζονται μόνο στα οχήματα, αλλά και σε άλλα εισαγόμενα είδη. Ο εισαγωγέας δήλωνε «ηλεκτρικά είδη και εξαρτήματα» και αυτά τα εξαρτήματα ήταν τηλεοράσεις. Σε άλλη περίπτωση, εμπορευματοκιβώτιο δηλώθηκε με βάρος δύο τόνων και ήταν βάρους 10 τόνων το εμπόρευμα.
Το σκάνδαλο παραδέχθηκαν ότι συνέβαινε, ο εκπρόσωπος της ελεγκτικής υπηρεσίας, Ανδρέας Κουρτέλλης, ο πρόεδρος της αρχής Λιμένων, Χρύσης Πρέντζας, και ο διευθυντής ελέγχου της αρχής. Λήφθηκαν μέτρα, είπε ο κ. Πρέντζας, και θα ληφθούν κι άλλα. Επίσης, είπε ότι με κανονισμό που ετοιμάστηκε και θα κατατεθεί στη Βουλή, καθορίζεται ενιαίο τέλος 70 ευρώ για όλα τα οχήματα, ανεξαρτήτως βάρους.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κάλεσε την Αρχή να κάνει έρευνα και να τιμωρηθούν οι ένοχοι, όπως λέχθηκε στη συνεδρία. Δυστυχώς, όπως συνήθως συμβαίνει, ένοχοι δεν βρέθηκαν......(ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ
Κωδικός άρθρου: 935317
ΠΟΛΙΤΗΣ - 17/03/2010, Σελίδα: 41)

2 σχόλια:

Anef_Oriwn είπε...

Λαλείς σύντομα να δούμε τζιαι τη δική μας Τζούλια

Bananistanos είπε...

Μπα, μόνο στα κακά τους αντιγράφουμε!